• детям
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
This is passwordseconda required field.
Prosimy o wprowadzenie poprawnego adresu e-mail. Dla przykładu: jankowalski@domena.pl.
To pole jest wymagane.
Ten email jest już używany.
Введите корректный номер телефона.
To pole jest wymagane.
Такой телефон уже используется.
Введите корректный код.
To pole jest wymagane.
Такой телефон уже используется.
Неверный код.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Неверный код.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Hasło musi mieć co najmniej 6 znaków.
Пароль должен быть не более 16 символов.
Hasło różni się.
To pole jest wymagane.
Niepoprawny login lub hasło
Użytkownik nie znaleziony
To pole jest wymagane.

Często Zadawane Pytania

Jak zarejestrować się na stronie?

W górnym wierszu po prawej stronie znajduje się przycisk „Rejestracja”, po kliknięciu na niego na środku ekranu pojawi się małe okienko. Zarejestruj się wprowadzając swoje dane, adres e-mail i hasło. 






Dlaczego warto się zarejestrować?

Rejestrując się na naszej stronie zyskujesz szereg korzyści w stosunku do niezarejestrowanych użytkowników:
- możesz śledzić status zamówienia na swoim koncie osobistym;
- otrzymasz dodatkowy system zniżek,
- jako pierwszy otrzymasz informacje o nowościach, dowiesz się o promocjach i wyprzedażach.

Jakie są koszty dostawy?

Możesz wybrać dostawę:
- do paczkomatów InPost – 10,90zł (przedpłata), 13,90zł (za pobraniem). Dostawa jest bezpłatna przy zamówieniach powyżej 99zł.
- za pośrednictwem kuriera FedEx, DPD, InPost lub Pocztą Polską – 11,90zł (przedpłata), 14,90zł (za pobraniem). Dostawa jest bezpłatna przy zamówieniach powyżej 149zł.

Szczegółowe warunki dostawy znajdziesz tutaj

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Możesz wybrać dowolną dogodną metodę płatności:
- blikiem,
- za pośrednictwem internetowego systemu Dotpay (umożliwia Ci szybki przelew z Twojego rachunku bankowego),
- za pośrednictwem systemu Paypal (musisz posiadać konto w systemie Paypal),
- za pobraniem,
- przy odbiorze.

Szczegółowe warunki płatności znajdziesz tutaj

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Czas realizacji zamówienia wynosi 1 do 2 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny na doręczenie zamówienia.

Czy mogę zamówić kilka produktów, wybrać i kupić tylko jeden?

Tak, możesz zamówić kilka produktów, wybrać jeden, a resztę zwrócić do nas.

Złożyłam zamówienie w sklepie, wybrałam płatność online, ale nie dokonałam wpłaty. Co mam zrobić?

Można ponowić płatność logując się na swoje konto w naszym sklepie conteshop.pl i klikając w zakładkę Moje Zamówienie -> Powtórzyć Płatność. Może również zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto bankowe:
Conte Polska Sp. z O.O.
Św. Teresy 91 91-341 Łódź, Polska
Numer konta bankowego: 36175000120000000021471957

Jak mogę odłożyć przedmiot, którego potrzebuję, ale nie planuję teraz kupować?

Wystarczy przejść do karty produktu i kliknąć przycisk „Odłóż”.
Wybrany produkt będzie w tej sekcji.
Jeśli chcesz dokonać zakupu, przejdź do sekcji „Obserwowane produkty” i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.


Jak mogę zwrócić przedmiot?

Jeśli produkt z jakiegoś powodu Ci nie odpowiada, wystarczy odesłać go do nas w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy na inny produkt, jeśli wybrałeś wymianę. Wypełnij formularz zwrotu i prześlij go do nas drogą elektroniczną na adres: info@conteshop.pl lub dołączyć do przesyłki.

Przeczytaj więcej o procedurze zwrotu tutaj

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Maksymalnie do 14 dni od dostarczenia do nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.

Jak uzyskać zniżkę?

W sekcji „Promocje” publikujemy atrakcyjne oferty dla Ciebie.
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z informacjami o nowościach, rabatach i wyprzedażach.

Regularnie przekazujemy informacje o promocjach na naszym profilu na Instagramie i Facebooku.

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Aby aktywować kod promocyjny na zniżkę, musisz wprowadzić kod kuponu podczas składania zamówienia.

Tutaj szczegółowo opisaliśmy, jak to zrobić.
Kupon rabatowe:
Jeśli posiadasz kod promocyjny:

1. przejdź do koszyka



2. Wprowadź kod kuponu w pustym polu w prawym górnym rogu, na przykład bycard10 lub inny ważny, a następnie kliknij przycisk „Zastosuj”


3. Po zastosowaniu kuponu kliknij przycisk „Zamów”. 

Dziękujemy za zamówienie w sklepie internetowym Conteshop.pl!

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Skorzystaj z naszej tabeli rozmiarów  tutaj

Nie mogę złożyć zamówienia, pojawia się błąd «ten e-mail jest już używany»

Jeżeli taki błąd się pojawił, to oznacza, że masz już konto w naszym sklepie internetowym. Jeżeli nie pamiętasz hasła, to wpisz swój adres e-mail i naciśnij przycisk „nie pamiętasz hasła?”. Link do jego zmiany przyjdzie na Twoją skrzynkę mailową. 


Czy można dokonać zakupu hurtowego?

W celu zakupu hurtowego produktów Conte zalecamy przejście na platformę zakupów hurtowych ConteB2B i kontakt pod numer +48 797 403 400.

Skąd mam wiedzieć, że interesujący mnie produkt jest już dostępny?

Przejdź do karty produktu, zamiast przycisku „Kup” zobaczysz przycisk „Powiadom mnie o dostępności”. Zaloguj lub zarejestruj się, a my wyślemy powiadomienie na Twoją pocztę, gdy tylko brakujący produkt pojawi się w sprzedaży.

Co zrobić w przypadku gdy zamówiony towar jest uszkodzony?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 500 503 636 lub mailowo info@conteshop.pl